1.8
Details
Billing Practices
Cleanliness
Customer service
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Facilities and Services
Location
Price Affordability
Quality of Accommodation
Quality of Food
Staff
Value for money
Website
1 comment

We put our down payment down on June 20, then cancelled within the 5 day period, partly bc of the reviews onnthis site and partly bc whennwe tried it out we realized they lied to us.To cancel they are demanding even more money beyond our down payment!

They say they will sue us if we don't give more money!!I just want to cry!

Review about: Iberostar Membership.

Reason of review: Return, Exchange or Cancellation Policy.

Had an Experience with Iberostar?

Write a review

Comments

Terms of Service
Post Comment
Cancel
Anonymous
#1368767

I am able to cancel the contract within the 5 days, they offer me the full refund even the paper that I signed indicated a $2,000 closing fee and $720 prestige club fee, which I am prepared to lose that money but they offer a full refund on my deposit and only charge me one day of the club fee, it's about $42.

You May Also Like